poniedziałek, 14 marca 2016

Zmieniasz myśli, zmieniasz życie.

Zauważyliście, że kiedy macie dołka, siedzicie w pokoju pod kołdrą i słuchacie smutnych piosenek, nie chcąc wychodzić do nikogo? Nie odbieracie telefonów, macie wszystko daleko gdzieś. W tym samym czasie, do głowy przychodzą te najgłupsze myśli typu: To wszystko jest przecież bez sensu... i tak nic się nie zmieni, po co mi to? Z takim nastawieniem daleko nie zajdziemy, bo wtedy jeszcze bardziej spadamy w dół w tym smutku i załamaniu.
A gdyby tak zacząć myśleć pozytywnie? Zamiast tych smętnych piosenek włączyć coś szybkiego, energicznego? Pomyśleć: Może ruszę tyłek i zrobię coś dla siebie, dla innych?
Skoro wmawiasz sobie, że wszystko jest do dupy i nic nie ma sensu, to nie dziw się, że postrzegasz świat w szarych barwach i nic Cię nie cieszy. Na pewno z myślą: To ma sens, uda mi się. Jestem silna - pójdziesz dalej i osiągniesz więcej niż z nastawieniem, że nic nie wyjdzie.
Pamiętaj: To Twoje życie, Twoja gra i jest rozgrywana według Twoich zasad. Tylko Ty możesz coś w tej grze zmienić i odwrócić ją na swoją korzyść. Możesz ją wygrać, ale nie możesz się pod żadnym pozorem poddać
Cel: Uśmiechaj się, walcz, nie pozwól głupim myślom przejąć kontroli nad Tobą 

31 komentarzy:

  1. Bardzo pożyteczny tekst. Na pewno wielu osobom przydadzą się Twoje wskazówki ;) Świetny post i życzę powodzenia oby tak dalej http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chujowo Gromek / twój kochany Anonim

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :* bardzo ładne foteczki :* Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na posta, też tak miałam siedziałam sama w pokoju i nwm dlaczego ale się popłakałam. Wzięłam się w garść jest już dobrze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wpis, masz całkowitą rację. Nie ma co się dołować, czas brać się za siebie. Życzę powodzenia w reaktywacji bloga i mam nadzieję, że szybko zyskasz spore grono czytelników :D / teraz lepiej? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne zdanie! Jak mamy słaby humor to po co się dobijamy jeszcze typową smutną muzyką? :D Świetne zdjęcia :>
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutnej muzyki słucham w te radośniejsze dni, gdy jest źle włączam ostre kawałki-zazwyczaj. A co do smutków i smuteczków...wszystko o czym piszesz jest prawdą, ale prawdą też jest to, że nie zawsze pozytywne myślenie jesteśmy wbić w świat ociekający złem. Ale masz rację...należy próbować. Stawić czoło wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to często łapie dołka ale wtedy to nawet muzyki nie słucham bo nie mam ochoty :d

    Mogłabyś poklikac u mnie w linki ?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/03/banggood-wishlist-piosenki-na-gitare.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe to co napisałaś.
    Ostatnie przykład który podałaś daje dużo do myślenia!
    Pozdrawiam oraz życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, nie możemy się nad sobą uzalac, musimy brać życie w ręce i działać, bo inaczej nic nam się nie uda :) świetnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany post! Szare barwy to ja mam o szkole i tutaj chyba będę musiała zmienić moje nastawienie :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieraz tak miałam, dołowałam sie smutnymi piosenkami zamiast to olac...
    Nigdy nie zapomnij o tym celu:)

    obserwuje i zapraszam na nowy post jeśli znajdziesz chwilkę;*
    http://dzastinnel.blogspot.com
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywne myślenie to podstawa każdego sukcesu. Bardzo fajnie napisany post :-)
    http://agnieszkaa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedługi ale mądry post, bardzo motywujące :) pozdrawiam
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się, chociaż czasem łatwiej powiedzieć niż zrobić :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że nawet tak jest w większości przypadków. Ja zazwyczaj najpierw wolę się wypłakać, a potem dopiero wkraczam w ten etap pozytywnego myślenia :)

      Usuń
  17. Zgadzam się z komentarzem powyżej "łatwiej powiedzieć niż zrobić". Jeżeli ktoś jest serio smutny z jakiegoś powodu, to nie jest łatwo od tak rzucić wszystko i być szczęśliwym.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post! Całkowicie się z Tobą zgadzam. Szkoda tracić czas na bezsensowne myślenie, lepiej zacząć działać i zliżać się do osiągania wyznaczonych celów. Masz super bloga, obserwuję :) Zapraszam do mnie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślenie pozytywne bardzo pomaga, sama wiem to po sobie. Kiedy widzę i wiem, że dostanę złą ocenę w szkole to może to tak olewająco zabrzmi "mam na to wyjebkę" oczywiście taką pozytywną, bo przecież zawsze ocene można poprawić - to jeden z wielu przykładów takich na codzień jakie można przytoczyć :) Cieszę się, że są osoby które myślą zawsze pozytywnie, bo tak jak to piszesz - zmieniając mysli, zmienimy swoje życie a raczej podejście do niego :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Pozdrawiam♡

    OdpowiedzUsuń
  20. beznadziejny post...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś w stanie napisać coś więcej w stronę tzw. konstruktywnej krytyki? ;)

      Usuń
  21. Trzeba być po prostu optymistą, pozytywną osobą. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze napisane :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak naprawdę wszystko zależy od nas. Jeśli będziemy myśleć pozytywnie, to będziemy wiedli takie życie. Trzeba jednak dostrzegać to, co najmniejsze i cieszyć się z tego, a nie szukać tego, co nas dołuje ! ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. przyjemnie czyta się twoje posty, będę zaglądała tu częściej:)
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post.
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń