czwartek, 23 czerwca 2016

The desire to be someone else, is a waste of the person you are.

Chęć wmieszania się w tłum robotów i bycia popularnym? Chęć nie odstawania od reszty, nie bycia innym? Co skłania nas do udawania kogoś, kim nie jesteśmy? Kupujemy drogie ciuchy, robimy nowych siebie, żeby się dopasować, żeby poczuć się jak ci "lepsi" i popularniejsi. Tworzymy nowych siebie i zatracamy tym samym swoją wyjątkowość. Każdy został stworzony z czymś, co sprawia, że jest inny od reszty. Wspaniały głos, talent do gry czy cokolwiek innego. Przez takie upodabnianie się do siebie zaciera się te granice - ta jedyna w swoim rodzaju osoba, którą bez wątpienia jest każdy z nas, staje się kolejną kopią, która bez namysłu będzie tańczyć tak jak jej zagrają, żeby tylko nie odstawać od reszty.
Marnujesz siebie. Tracisz swoje i tak już krótkie i kruche życie na to, żeby na kilka chwil być wyżej niż inni. Tylko komu się to opłaci? Tobie? I tak za chwilę coś się zmieni, coś minie i będzie po staremu. Innym? W krótkim czasie znajdą sobie kogoś, kogo będą uwielbiać. Ludzie się nie zmieniają i będą robić co robią. Są zdradliwi i będą obrabiać Ci tyłek za plecami za jeden, mały błąd. A Ty jeszcze się dla nich starasz? Moim zdaniem - gra nie warta świeczki. Są ludzie, którzy kochają Cię takim, jakim jesteś i nie chcą, żebyś się zmieniał. Będą Cię wspierać i nie zostawią Cię niezależnie od wszystkiego. Dla takich osób warto być sobą i warto iść pod prąd.
Jak dla mnie - lepiej jest odstawać od reszty. W końcu znajdzie się ktoś, kto polubi Cię takim, jakim jesteś i nie będzie wyznaczał Ci żadnych warunków. Ktoś doceni to, że wybrałeś inną drogę i za to będzie Cię szanował. Okaże się, że lepiej mieć jedną, dwie, a nawet te 3 osoby blisko i móc zachowywać się normalnie. W końcu nie fajnie jest mieć 100 kolegów czy koleżanek i bać się że stracisz wszystko przez jedno złe słowo.
Niedawno napisała do mnie Lendy ze sklepu dresslink z propozycją współpracy. Stwierdziłam, że to może być fajna okazja, żeby spróbować czegoś nowego. Zostałam poproszona o zrobienie wishlisty, więc tutaj macie :)
bluzka z wycięciami | koszulka z przygryzioną wargą | koszulka emoji 

Chcesz, żeby Twój blog był polecony w następnym poście? Napisz w komentarzu cenę 3-4 rzeczy, a ja wylosuję kilka blogów :)

16 komentarzy:

  1. koszula sowy - 59,99 zł bluzka z wycięciami -39,99 zł , bluzka emotki 29,99zł , koszula koty 79,99zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Ze wszystkim się z tobą zgadzam. Trzeba być po prostu sobą!
    koszula w koty - 59,99 koszula z wargą - 29,99 różowa koszula - 69,99
    Zapraszam na swój blog kulinarny :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry post z mocnym przesłaniem! Niestety masz rację i coraz więcej ludzi podąża za trendami tylko po to, by pasować do reszty zatracając w tym prawdziwą osobowość. Świetny blog! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widzę na ulicy co drugą "tumblr girl" to mnie coś strzela dosłownie :(

      Usuń
  4. Świetny blog :) zdjęcia bardzo ciekawe podoba mi się ze dajesz zdjęcie potem opisujesz i tak na zmianę cos innego super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i cudne słowa *.*
    Oczywiście wszystko poklikane.

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądre i poruszające słowa ^^
    I piękne zdjęcia :)

    http://blackkkangel.blogspot.com/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ;3 Bardzo klimatyczne ;) Każdy został stworzony, by spełnić jakąś funkcje na ziemi :) Nie ma ideałów. Bardzo fajnie napisane ;3 Supi ciuszki na końcu :) Poklikane. Życzymy miłych i udanych wakacji ;3 Oto ceny:
    -29.99zł
    -69.99zł
    -39.99zł
    -79.99zł
    -59.99zł

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd masz ten melonik? ;)
    Ceny ubrań:
    koszulka emoji - 29,99 zł
    bluzka z wycięciami - 39,99 zł
    różowa koszula - 69,99 zł
    koszula w koty - 59,99 zł

    https://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był wypożyczony z gok-u, bo grałam bestię w przedstawieniu i był mi potrzebny. Spodobał mi się i zrobiłam w nim parę zdjęć :) ale myślę że podobne znajdziesz w zwykłych sklepach :)

      Usuń
  10. Ja nie kupuje drogich ciuchów, gdyż mnie nie stać, więc nawet jakbym chciała nie bede popularna :p
    A tak serio to masz rację, że gra nie warta świeczki ;) Bez sensu jest się upodabniać do tych "modnych". Tych "modnych" jest tak straszni dużo, zaś tych wyjątkowych bardzo mało :) Osobiście wolę interesować sie tym co mi się podoba, a nie tym co każdy uważa, że jest świetne :)
    Suuuuuper zdjecia!!! :D
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jest idealnie napisany... Niedawno napisałem właśnie to samo. Nie wiem dlaczego jak chcesz być "fajny" musisz mieć markowe ciuchy. Pozdrawiam! https://adusis.blogspot.com/2016/06/wakacje-wyjazd.html

    OdpowiedzUsuń