czwartek, 21 lipca 2016

Fangirl tag


Hej! Dzisiaj trochę luźniejszy post, bo zawsze są te moje bardzo mądre (ta, tak sobie wmawiaj) przemyślenia. Jestem profesjonalną fangirl. Jem, śpię, słucham muzyki i oglądam seriale (co przejawia się średnią nie wynoszącą 5.0 i życiem towarzyskim o współczynniku 0). Tak więc zapraszam na tag!
1. Kim jest dla Ciebie fangirl?
Fangirl to dziewczyna, zazwyczaj w przedziale wiekowym 11-19. Ma obsesję na punkcie seriali/książek/filmów/zespołów/muzyków. Czyta też fanfictions lub sama je pisze. Ma przerywany oddech, trzęsie się, płacze i krzyczy, kiedy jej OTP okazuje się być prawdziwe, dostanie follow od idola bądź ten doda nowe zdjęcie, opublikuje piosenkę bądź teledysk. Okazjonalnie tarza się po podłodze (To definicja mnie)

2. Twoje fandomy:
Beside The Bridge Family, 5 Seconds Of Summer Family, Vampettes (The Vamps), Lovatics (Demi Lovato), Jedward Fam (tak to się chyba nazywa) Hunters (Supernatural), Sherlockians (Sherlock) i Whovians (Doctor Who). Jest jeszcze Andy Black ale nie ma chyba nazwy dla tego fandomu :(

3. Kiedy i od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z tym fandomem?
Opiszę BTB Fam bo by było za dużo pisania. Więc 19 grudnia (jak ja to pamiętam) 2011 roku przeglądałam sobie youtube i zobaczyłam w polecanych piosenkę Dispute. Był już do niej teledysk no i ja zauroczona, myśląc "o, fajna miniaturka!" weszłam w nią i zakochałam się od pierwszych 20 sekund. Ale to było trochę posrane bo przez 2 lata miałam do słuchanie dwie piosenki. Ała.

4. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z tym fandomem?
Bezapelacyjnie moment, w którym zostałam doceniona przez idoli. Wrzuciłam wtedy fanarta na twittera (17 lipca 2015 jeśli się nie mylę) i Joel go zobaczył, wrzucił na instagrama, potem Ludvig to samo, potem na konto zespołu. No fangirl!
No i oczywiście wszystkie występy. Jak James McVey zauważył ich cover Wake Up, a potem zostali ich supportem w Sztokholmie. BTB to mały zespół, wszystko ich cieszy i poświęcają dużo czasu fanom. Kochają to co robią.

5. Fandomy z których wyrosłaś/opuściłaś?
Nie ma takich. Raczej nie wstępuję do fandomów po jednej piosence. Są zespoły/wykonawcy, których po prostu muzyka mnie ciągnie, jest fajna, kupuję ich płyty, wspieram, ale nie czuję się członkiem jak w moim przypadku z np. Beliebers.

6. Twoje OTP
Mam 2 OTP i to jeszcze gejowskie. Pierwsze to Chasmus - Charlie i Rasmus (Beside The Bridge) a drugi to Destiel - Dean i Castiel (Supernatural). I te shipy są jedyne, prawdziwe, moje, kochane.
7. Twój fandomowy mąż/chłopak (celebryta, postać fikcyjna)
No to z celebrity to mąż Niklas Wistrand (nawet mi kiedyś bluzę obiecał fuck yeah). A postać fikcyjna to Sam Winchester (Supernatural). Nie shippuję się z dużą ilością osób.

8. Gdybyś miała okazję spotkać się ze swoją ulubioną postacią fikcyjną/celebrytą, co byś im powiedziała?
Czyli zakładamy, że nie umrę widząc ich, okej. No to na pewno spotykając Niklasa przytuliłabym go i powiedziałabym, jak wiele dla mnie znaczy, co dla mnie zrobił. 
A jakbym spotkała Sama to bym na niego najpierw wylała wodę święconą. Tak dla pewności czy nie demon. Potem by się coś wymyśliło.

9. Czy zdarzyło Ci się, żeby ktoś krytykował/wyśmiał Cię z powodu lubienia czegoś? Co chciałabyś powiedzieć tym osobom?
Śmieszki z powodu koszulek z Casem i logami zespołu były takie dorosłe. Powiedziałabym im, że ich hejtowanie mnie i moich idoli zmieniło mój światopogląd i gust o całe 0%! Gratulacje!

10. Udało Ci się kogoś zarazić?
Zaraziłam moją internetową przyjaciółkę Dominikę Supernaturalem i mamę serialem Doctor Who.
11. Coś co kochasz i coś czego nienawidzisz w swoim fandomie?
Kocham to, że idol ma dla mnie czas i jak nie odpowie, to chociaż da serduszko, retweet, cokolwiek. Charlie mi nawet na snapchacie lubi odpisywać. Nienawidzę typiar, które lecą na wygląd, jarają się tylko dlatego, że łatwo jest zdobyć follow czy odpowiedź i są z nimi tylko dlatego. Oraz oczywiście to, że wciskają KAŻDEMU to, że uratował ich życie. No Jezu rozumiem jednego idola, ale wszyscy po kolei?

12. Czy spotkałaś kiedyś któregoś ze swoich idoli?
Nie miałam jeszcze okazji, ale zbliża się ona, więc staram się jakoś wytrzymać jeszcze te kilkanaście dni, żeby nie denerwować nikogo i wkupować się w łaski rodziców, że sprzątam, gotuję, jestem grzeczna i się nie kłócę (Bezinteresowność tak bardzo)

13. Masz jakiś merch zespołów, które przestałaś fangirlować?
Nie. Merch zaczęłam kupować plus minus rok temu, więc miałam ujednolicony gust muzyczny. Słucham tych zespołów, kocham ich i nie zapowiada się, żeby minęło.
14. Ulubione cytaty idoli?
Czemu jestem narcyzem i wklejam tylko reply do mnie?




15. Moment w Twoim życiu fangirl, którego nigdy nie zapomnisz?
Definitywnie to, kiedy wielokrotnie pisali mi, że mnie kochają i jestem niesamowita. No i oczywiście to chyba największe momente fangirlu:

Jezu kochany jaki długi post. Aż do mnie nie podobne.
Tak, pofarbowałam włosy. Nie wiem co mną trzepnęło, stwierdziłam, że wakacje, ja idę do liceum to szalejemy!
Jeszcze jedno. W sierpniu planuję zrobić jakiś mini konkurs. Nie wiem czy byliby jacyś chętni, więc jeśli chcecie, to piszcie, zobaczę czy się serio opłaca :)

34 komentarze:

  1. Też jestem w różnych fandomach i też mam wiele miłych wspomnień z nimi☺ ciekawy post😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, fajnie napisany, masz bardzo ładny desing ;) ja byłabym chętna na konkurs. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Destiel życiem♥ Gratuluję follow od idoli, też mam od Justina i wiem jakie to zajebiste uczucie gdy idol cię zauważy:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah te photoshopy z kissem destiela <3
      I ten ryk, o matko :D

      Usuń
  4. Destiel do NAJLEPSZY ship!! Punkt 1 to zdecydowanie również definicja mnie haha
    Pozdrawiam cieplutko,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz czytam taki tag, ciekawy. Na blog postaram się wpadać częściej, powodzenia!
    Ps: Myślę, że nowy kolor włosów to strzał w dziesiątkę, zmiany są dobre.c;

    http://angumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W żadnym fandomie nie jestem, jednak spodobał mi się Twój post, Twoje odpowiedzi oraz foty, śliczna dziewczyna z Ciebie i co najważniejsze nie tapeciara!! To nie sztuka być ładną, gdy nałoży się kilo tapety hahah

    Trzymaj się cieplutko, pozdrawiam Cię serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i ciekawy post pierwszy raz o takim tagu słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze się zastanawiałam co dokładnie znaczy fangirl, tak jak bym nie mogła się domyśleć po moim angielskim. Ja jestem taką na 50% nawet mniej ,ale ty to urodzona!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :)
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha świetny tag, sama jestem fangirl więc wiem co czujesz :D ja należę do janoskianators, selenators, arianators i beliebers :)
    Pozdrawiam i zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tag :) Śliczna jesteś!
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję follow od idoli, bardzo ciekawy tag tym bardziej że również jestem w paru fandomach zapraszam do nas http://princessesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz widzę taki post... tak pisany ;) ale podoba mi się, pozdrawiam
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, bardzo przyjemnie się czyta :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Wow... Wiesz, że jesteśmy bardzo nielicznymi dziewczynami, które wolą Sammy'ego od Deana ? :P ale nie martw się, nie masz we mnie rywalki, mój mąż jest z Gry o Tron <3

    Pozdrawiam kochana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem! Sammy'ego nigdy się nie docenia, a to takie małe bubu :(

      Usuń