środa, 13 lipca 2016

Love Yourself First


Beznadziejny? Bezużyteczny? Głupi? Ile razy tak o sobie pomyślałeś? Ile razy chciałeś skończyć to wszystko bo wpadły Ci do głowy takie myśli? Dobijałeś samego siebie mówiąc do siebie: "Jestem bezużyteczny i głupi, po co ja tu jestem. Przecież do cholery i tak nic nie osiągnę". Nie dałeś sobie szansy, żeby to czego pragniesz było Twoje, bo miałeś spadek pewności siebie i wzrost niechęci. Odpowiedz mi ile razy. A teraz co jest tego powodem? Ktoś powie Ci kilka złych słów? Ubzdurasz sobie, że masz za dużo ciałka, że na twarzy nie wszystko jest okej i nagle wszystko się wali.
Dobrze znam problem bycia emocjonalną sinusoidą. Mam skalę 1-10 mojego samopoczucia i w ciągu - obstawiam - 20 minut to będzie wyglądało tak: 5. 1, 16, -4, 3, 0. Znajome? Co gorsze - tych dużych liczb jest zazwyczaj mniej i te szczęśliwe chwilę trwają krótko, a takie, które opisałam wyżej mogą trwać długo i przerodzić się na przykład w depresję. Ona to już najgorsza cholera i nie życzę najgorszemu wrogowi jej mieć. 
A co jest kluczem do pokonania tych myśli? Pokochanie samego siebie.
Powiedzenie sobie proste: Co zrobię, to będzie dobrze.
Uświadom sobie, że każdy centymetr Twojego ciała jest idealny, jesteś wspaniałą i dobrą osobą, nikt nie ma prawa kwestionować tego jaki jesteś, wiesz czemu? Bo to Ty znasz siebie samego najlepiej. Żadna z tych osób nie będzie Tobą i nie zrobi nic za Ciebie, więc na nich powinieneś mieć wyjebongo. Możesz coś zrobić będąc tutaj i przestań w to wątpić. Masz szansę być szczęśliwym, masz szansę mieć swoje 5 minut i zabłysnąć. Tak, Ty. Każdy. A jeśli naprawdę zasługujesz, to dostaniesz wiele więcej, niż się spodziewasz. Zaufaj mi.
Możesz być kimś wielkim, więc dlaczego teraz się załamujesz i płaczesz po nocach albo się krzywdzisz? Cały świat jest w Twoich rękach, to w Tobie jest przyszłość. Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz, więc teraz ocieramy łezki, wstajemy i robimy coś dla siebie, nie dla innych, okej? Jestem z Tobą, jak wielu innych. Proszę, nie zapominaj o tym. Idź przed siebie i poznawaj to, co jest wokół siebie. Nie bój się ryzykować. Nie ma ryzyka, nie ma zabawy. No i przede wszystkim, nie poddawaj się. Bo może się okazać, że byłeś już tak bardzo blisko celu, a cofnąłeś się i nie masz tego, o co walczyłeś. Jesteś silny i nikt nie może Cię zniszczyć.
You are beautifully and wonderfully made
                                                                                           - Demi Lovato 

20 komentarzy:

  1. Obserwuję ;) Miło mieć koleżankę bloggerkę ze swoich okolic :d Ja dopiero zaczynam :P Średnio mi to idzie :* Cudowny i ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis naprawdę cudowny <3 Tak bardzo podnoszący na duchu. Dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
    2. nie ma za co. Miło mi, że się podobało

      Usuń
  2. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna rąsia! Też chcę taką :D Post jak zawsze podnoszący na duchu.
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm to takie prawdziwe co napisałaś. Wiele osob ma problem z akceptacją siebie i to nie jest dobre- zmienmy to co mozemy, a reszte zaakceptujmy ;)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie piszesz. Ja siebie akceptuje w 100% obserwuje :)
    jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wpis oraz bardzo ładne zdjęcia, masz talent do pisania będę tu wpadać częściej :))
    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak co wieczór, nawet, jak jakaś drobna rzecz mi nie wyjdzie, to wyolbrzymiam to 1000 razy. Potem zwykle kończy się płaczem i wmawianiem sobie "Jesteś beznadziejna" itd..
    Bardzo dobrze piszesz :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywujący post :D Ja nie mam problemu z kochaniem siebie, fakt czasami są humorki gdzie pierwsze +10 do zajebistości a chwile później ''omg jestem beznadziejna'' ale to szybko przechodzi:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od osoby, ale zazwyczaj tak jest :)

      Usuń
  9. Podpisuje się pod tym postem w 100%!

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak uważam, niemniej czasami łatwo mówić, a dużo trudniej zrobić...

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń