sobota, 23 lipca 2016

What's new: July

Hej! W tym miesiącu nie odkryłam dużej ilości produktów godnych polecenia, dlatego mam dla Was post "co nowego", czyli co dostałam/kupiłam, co dopiero zaczęłam lub zacznę testować. Nie przedłużając, zacznijmy.
Pierwszą rzeczą jest sweterek(chyba tak) z dresslink z wycięciami na ramionach. Mam spodnie z dziurami więc czemu nie sweter? I szczerze - mega mi się podoba. Zabieram go do Szwecji na 100%. Jest elegancki, a nie jest taki typowy przez czarne rękawki i właśnie wycięcia. Mama mówi, że ładnie mi w nim, Dominika mówi, że go chce. Więc nie zostaje mi nic innego jak tylko po dniu noszenia powiedzieć, że jest fenomenalny. Znajdziecie go tutaj: sweterek z wycięciami
Teraz koszulka z napisem "GROUP PUGS!" kupiona gdzieżby indziej, niż na vinted.pl.
Jeśli widzieliście ostatnich ulubieńców, to wiecie, że mopsy to moje życie. A jak nie to ogłaszam wszystkim tu zgromadzonym, że mam niezłego hopla na punkcie tych piesków. W tym roku mam plan nawet zrobić sobie z nimi zeszyty #obsessed. 
Zobaczyłam tą koszulkę i zrobiły mi się takie oczka serca jak emoji, dosłownie. No musiałam ją mieć. No i mam! Mops robiący sobie selfie, no widzieliście kiedyś coś słodszego?
Koszulka z motywem emoji od razu przypadła mi do gustu. Kupiłam ją jednak dla mojej internetowej przyjaciółki, na jej wymiary, więc nie będę jej też pokazywać na sobie. Jest jednak bardzo urocza i mam nadzieję, że będzie jej służyło. Możecie znaleźć ją tu: koszulka małpki
Bransoletkę też zamówiłam dla niej, tak w prezencie. Jest dość solidna i znając jej upodobania kolorystyczne, srebrny z czernią się jej spodoba. Znajdziecie ją tu: Bransoletka 
Pędzle - pomyślałam: czemu nie, skoro i tak czegoś szukam. Ich włosie jest przyjemne, miękkie. Rączka jest wykonana solidnie, przy przenoszeniu ich do mycia spadły mi i nawet się nie porysowały. Przy moich zdolnościach nauka latania dla moich kosmetyków to konieczność. Jedyną wadą było to, że po otwarciu wyczuwalny był taki fabryczny zapach, ale umyłam je mydełkiem w płynie i wszystko jest już dobrze. Możecie je zobaczyć tutaj: zestaw pędzli
Książka Howarda Philipsa Lovecrafta, mistrza grozy, który według mnie przewyższa nawet Stephena Kinga. Powiem tak - cena jest konkurencyjna. Zamówienie ekspresowe. Wszystko za sprawą bonito.pl (zamawiam w niej od roku i z czystym sercem polecam).Nie minęło 24 godziny, już miałam książkę w rękach. Zapłaciłam 39 złotych + 10 za kuriera. Co mówi opis o książce?

Czytelniku, miej się na baczności! Oto piętnaście najbardziej upiornych opowieści wszech czasów: Zgroza w DunwichZew CthulhuWidmo nad InnsmouthW górach szaleństwa,Przypadek Charlesa Dextera WardaKolor z innego wszechświata… Wszystkie po raz pierwszy w nowym, wiernym przekładzie, w pełni oddającym elegancję i bogactwo stylu Lovecrafta, uzupełnione obszernym posłowiem i ozdobione wspaniałymi ilustracjami.


Znajdziemy w niej 15 najbardziej upiornych opowiadań Lovecrafta. Do książki dołączona jest tematyczna zakładka. Możecie spodziewać się recenzji tego dzieła. Jednak ma ono prawie 800 stron więc...
Szampon i serum w żelu "wygładzenie włosa". Dostałam je przy okazji wizyty w salonie Mateusza Marka. Jeszcze ich nie testowałam, ale producent - L'Oreal - pisze, że włosy będą jak nowe, wygładzone, miękkie w dotyku i wypielęgnowane. Serum poprawia stan łuski włosa i zapewnia termoochronę włosa. Jestem bardzo ciekawa tych produktów zwłaszcza, że wizyta w salonie sprawiła, że się w nim zakochałam.
Jeśli chcesz, żeby Twój blog został polecony w następnym poście, napisz w komentarzu cenę 4 rzeczy z linków.
Plus będzie ktoś chętny na mini konkurs?

78 komentarzy:

  1. świetna ta koszulka z wycięciami, wyglądasz w niej ślicznie:D
    miłego czytania tych 800stron XD
    4,21 3,98 0,80 3,18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :3

      I na pewno będzie się miło czytało, już się boję XD

      Usuń
  2. Piękny ten sweterek ;) no i koszulka z małpkami napewno spodoba się przyjaciółce :D
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you bae, no problem, thank you too! x

      Usuń
  4. Sweterek jak najbardziej na tak! Kocham dziury! Miłego czytania ;)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka z mopsami jest prze słodziutka. Ta biało-czarna bluzka jest niby zwyczajna, a jednak te wycięte ramiona dodają jest uroku. Koszulka z małpki dla twojej przyjaciółki jest mega, taka tumbr'owa :) Na prawdę mega te koszulki. Mam nadzieję, że będzie ci się dobrze czytało tę książkę :* Świetny post i blog. Obserwuję :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam w linki :)
    Wiesz jestem ciekawa tegoserum do włosów !
    http://feather92.blogspot.com/2016/07/kombinezon-w-paski-jumpsuit-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszulka z emoji od dawna mi się marzy, jest przecudna!
    Super.

    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Także mam obsesję na punkcie mopsów i jest w trakcie namawiania rodziców na niego. Cudowne kupiłaś ubrania!
    https://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek z wycięciami na ramionach jest świetny! Jest prosty, a jednak ma w sobie "to coś". :) A koszulka z mopsami... Są urocze. :D

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym sobie zakupiła takie pędzle, są super :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten sweterek i koszulka małpki :D zaciekawil mnie też ten zestaw do włosów, daj znać jak przetestujesz :)) Www.someonelikkkeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 3,18 4,21 3,98 0,80
    ciekawią mnie te pędzle, wygladaja na fajny produkt:)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że są, zależy jak będą rozprowadzać produkty :)

      Usuń
  13. Koszulka z małpkami jest śliczna :)
    Poklikałam w linki
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest bardzo ładny , koszulka z małpkami jest świetna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://michalinawolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W koszulce/sweterku z wycieciami sie zakochalam. moje ulubione kolory w fajnym wydaniu. musze go miec <3
    a co klikania w linki: ta piekna koszulka $ 4.21, koszulka z małpeczkami $ 3.98, bransoletka $ 0.80, pędzelki $ 3.18. Mialam zamawiac te pedzelki, teraz troche zaluje. balam sie ze te wloski beda wypadac ;/ ale zmowilam inne, mam nadzieje ze beda dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdzą, dziękuję za kliknięcia :3

      Usuń
  16. Świetny sweterek ♡ czytałam tą książkę, godna polecenia;) Zapraszam do siebie, odwdzieczam się za każdą obserwację i komentarz:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że mi też się spodoba :3

      Usuń
  17. Ale fajne te koszulki! Chętnie bym jedną ci ukradła. :D

    https://jaglusia.wordpress.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tych pędzelkach, a ten sweterek jest przecudowny i powodzonka w czytaniu książki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, ten sweterek z wycięciami jest świetny, leży genialnie *0*

    Ta koszulka będzie na mnie za mała *wydało się* XD Mówię Ci ;-;
    Już widzę jak czytasz tą grubą książkę XD Czekam na jakąś recenzję czy coś :3

    Ściskam ciepło, Mimmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4,21 3,98 0,80 3,18

      Usuń
    2. DOBRA BĘDZIE CICHO XD
      Dziękuję kochana :*

      Usuń
  21. Książkę czytałam,bardzo ciekawa,ale ja jednak zostaję przy Stephanie Kingu :D Ubrania bardzo ładne,ja lubie wszystkie rzeczy z motywem emoji :) pozdrawiam i dziękuję za wizytkę u mnie :)
    twentyonepilots-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ciuszki :) Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka na pewno godna przeczytania. Super post i zapraszam do siebie :) http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy. Mama nadzieje, ze przyjaciółce spodobają się rzeczy :)
    Ceny: 4,21 3,98 0,80 3,18$

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tab pierwsza bluzeczka jest prześliczna! Super są te wycięcia na barkach ;p :) Pędzelki wyglądają na porządne ;) My będziemy baaardzo chętne na mini konkurs ^^ Parę cen produktów: 4.21 3.98 3.18 0.80 P.S nie zgapione z komentarza powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka z wyciętymi ramionami jest prześliczna! Bardzo mi się podoba taki krój :)

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta koszulka w małpki jest genialna ^^ Wygląda super ;)(US$ 4.21 US$ 3.98 US$ 0.80 US$ 3.18)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszulka w małpki urocza, bardzo mi się spodobała :) oczywiście Poklikałam: $4.21 $3.98 $0.80 $3.18

    Zapraszam do siebie: okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post zostanę tu na dłużej, pozdrawiam:*
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  30. Ten sweterek już gdzieś widziałam, ma super wycięcia i wgl jest świetny! ;D Tak samo jak koszulka w małpki jest przesłodka *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jest ten sweterek z wycięciami jak i ta bluzka z mopsami za którymi również przepadam :D
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. ta koszulka w małpki jest świetna :)
    poklikałam :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne nowości, najbardziej zainteresowały mnie produkty do włosów, daj znać, jak się sprawdzają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz rację- mopsy to takie słodziaczki! Jestem ciekawa produktów do pielęgnacji włosów, koniecznie zrób recenzję :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić, dziękuję :*

      Usuń
  35. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne te bluzki :D
    W małpki najlepsza :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek z wycięciami jest super! Podobają mi się też pędzle! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pędzle podobne do tych z hakuro tylko ciekawe czy tak samo wytrzymałe, ale naprawdę prezentują się świetnie!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  39. Na wstpępie chciałabym powiedzieć, że masz bardzo ładny design bloga. Naprawdę, ma coś w sobie! :)
    Zauroczyła mnie bluzka z pieskami, jst słodka!
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciężko jest porównywać Lovecrafta i Kinga - to dwa zupełnie różne style, dwie różne epoki. Dla mnie obydwoje sa mistrzam swojego gatunku (na podium stoi jeszcze E. A. Poe ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. CHUJJOWY POST!!!!!1!!!!!!1!!!!

    OdpowiedzUsuń