środa, 13 lipca 2016

You need to do what you love. There's no time to lose.

Ile razy robiąc coś, zaczynając, usłyszałeś, że to nie ma sensu? Że i tak za miesiąc Ci się znudzi. Nie ważne od kogo, ale byłeś skrytykowany. Najczęściej dlaczego? Bo to, co robiłeś miało sens i miało szansę się udać. A osoba, która chce Ci na źle, obierze sobie na cel zniszczenie tego, na co pracowałeś, żebyś  nie mógł chociaż na chwilę poczuć satysfakcji.
Jednak musisz wiedzieć jedno - wszystko, co robisz ma sens! Nie ważne, co robisz - grasz na gitarze, rysujesz, piszesz bloga czy gotujesz. Najważniejsze, żebyś to Ty był z siebie dumny! Bo co z tego, że porzucisz pasję na rzecz czegoś, co inni Ci doradzą? Nawet, jeśli dostaniesz pracę z wysoką płacą czy cokolwiek innego, będziesz wstawał rano zmęczony, bez chęci powrotu do tego miejsca, będziesz żałował, że nie poszedłeś za głosem serca. Musisz robić to, co kochasz, bo życie jest krótkie i nie warto marnować go na rzeczy, których nie lubisz.
Nie ma czasu do stracenia. Właśnie minęła sekunda - zauważyłeś? Nie odzyskasz jej już. Jednak masz ogromną ilość kolejnych, które możesz wykorzystać jak chcesz! Robiąc to, co sprawia Ci przyjemność. Zmieniając bieg różnych rzeczy tak, żeby przechyliły się na Twoją stronę. Możesz wygrywać i iść dalej. Zapewniam Cię, że to jest najlepsze, co możesz dla siebie zrobić. Czas mija - możesz dokonać tak wielu rzeczy! Więc przestań patrzeć jak inni odnoszą sukces. Rusz zacny tyłeczek i zacznij zmieniać swoje życie!
When life beats you down,
Never give up.
Always Keep Fighting!
                                                                               -Jared Padalecki

19 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi zawsze mówili, że mi się znudzi i często mieli racjęXD Chociaż od dwóch miesięcy mam deskę i bałam się mega, że nie nauczę się jeździć i szybko się poddam - udało się i jestem uzależniona. Jeżdżę codziennie i idzie mi świetnie (a przynajmniej ja tak uważam haha). Ale zawsze warto próbować i nie warto słuchac innych osób:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak mówili z rysowaniem i makijażem i dalej mi nie przeszło xD

      Usuń
  3. śliczna z ciebie dziewczyna :) obyś dalej prowadziła ten blog
    Zapraszam na mój blog :) :* http://zuzannasworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację! Każda rzecz robiona przez nas ma sens, nawet ten najmniejszy. A inni nas krytykują bo mamy możliwości, a ta druga nie.
    Pozdrawiam!

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny blog! pisze o bardzo szczerze <3 wszystko w moim stylu, obserwuję :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry post, śliczne zdjęcia :)
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post! Ja wiele razy słyszę , że robię coś bez sensu . No ale po jakimś czasie okazuje się , że to małe coś miało duży sens do zrobienia innej rzeczy. :D Dlatego zawsze warto robić coś co lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Post bardzo podnosi na duchu :) Oby tak dalej!
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry post, daje nadzieje. Zapraszam do mnie: http://mojswiatnudnyleczzaskakujacy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń