piątek, 16 września 2016

Konkurs BACK TO SCHOOL

Zapraszam na konkurs stworzony z myślą o umileniu roku szkolnego.
Do wygrania jest zestaw przedstawiony niżej.
Żeby wygrać wystarczy tylko wziąć udział, niekoniecznie musisz mieć bloga.

Obowiązkowe zasady:
1. Zaobserwować publicznie mój blog
2. Zostawić komentarz zgłoszeniowy
3. Opisać co lubisz/czego nie lubisz w jesieni

Przykładowy komentarz zgłoszeniowy:

Obserwuję blog jako: 
Mój e-mail:
W jesieni lubię/nie lubię...

Nagroda:
1. peeling wiśnia&porzeczka tutti frutti
2. silikonowa myjka do twarzy
3. świeczka o zapachu owoców leśnych
4. żel pod prysznic KEEP CALM Odświeżający zapach
5. perełki do ozdoby paznokci
6. maseczka glinkowa i nawilżająca Under Twenty

Konkurs trwa do 5 października br.
Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie do 2 dni od zakończenia konkursu i poinformowany o tym przez e-mail, oraz na blogu. W przypadku nie otrzymania odpowiedzi w ciągu 24 godzin, zostanie wybrana inna osoba.
W mailu ustalimy adres oraz rodzaj przesyłki. Wysyłka tylko na terenie Polski.
Niniejszy konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych.
Jeśli do konkursu nie zgłosi się przynajmniej 10 osób, zostanie on przełożony na późniejszy termin.

Osoby, które po zakończeniu konkursu cofną obserwację bloga będą wykluczone z brania udziału w kolejnych kounkursach!

5 komentarzy:

  1. Obserwuję blog jako: Wiktoria Ktoś
    Mój e-mail: wiktoriaktos73@gmail.com
    W jesieni lubię/nie lubię: kolorowe liście na drzewach, chłodne wieczory przy których można posiedzieć na balkonie czytając książkę i pijąc herbatę, to że można chodzić w grubych swetrach, ślicznych czapkach i szalikach no i na pewno lubię jesień za zdjęcia bo wychodzą wtedy najlepiej^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako: By Klausia
    mój e-mail to: klausia420@gmail.com
    W jesieni nie lubię jak pada dużo deszczu i jak przemakają buty w drodze do szkoły, lubię za to, że coraz szybciej robi się ciemno oraz kiedy promienie słońca padają na kolorowe liście.
    Nie zapominajmy, że jesień to również pierwszy miesiąc roku szkolnego. Lubię wrócić do szkoły po dwu miesięcznej przerwie i zobaczyć znów moją klasę w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako Jagoda Beksiak
    mój email to jagodabeksiak@gmail.com
    W jesieni nie lubię pogody, która cały czas się zmienia. Tak naprawdę nie wiadomo czy jest zimno czy ciepło. Nie umiem cieszyć się kolorowymi liśćmi kiedy na dworze jest ponuro. Często w tą porę roku źle się czuję i nie mam na nic chęci. Jesień to najbardziej przeze mnie znienawidzona pora roku.
    Powodzenia wszystkim w konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyniki konkursu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie pisało, że musi zgłosić się co najmniej 10 osób. To się nie stało. Wrzucę go później :)

      Usuń