niedziela, 23 października 2016

Autumn Inspirations

Nieee, to nie kolejny post ze zdjęciami z tumblra. Widziałam takie posty z takimi ściągniętymi z tej strony, więc pomyślałam: zrobię swoje!
Tak, przeglądałam tumblra, ale wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

Adnotacje:
1.Pierwsze zdjęcie z tymi dyniami jest takie mega, mroczne. Wygląda jakby je robiono w nocy z lampą a był środek dnia lol.
2.Szminki to GR Velvet Matte, od lewej: 39, 35 i 14
3.Świecznik zrobiłam sama ze starej szklanki po nutelli i patyczków
4.Książki to: Szeptem Becci Fitzpatrick i Demonolodzy. Ed i Lorraine Warren, autorstwa Geralda Brittle
5. Parę razy chciałam wstawić klauna do zdjęć
6. Wiem że nie umiem wycinać dyń
7. Tak, to sok z dyni (jak w Hogwarcie :3)

32 komentarze:

  1. Śliczne to ostatnie zdjęcie *.* Ciekawy pomysł z pomalowaniem żołędzi, świetnie wyglądają! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia zrobiłaś! Bardzo mi się podobają *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, uwielbiam jesień, to taka piękna pora roku, zdjęcia wykonałaś wspaniale!! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia!
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! <3 Jeju... Klimatyczne i cieplutkie naprawdę są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia naprawdę ładne! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też, jest niesamowicie kolorowo :)

      Usuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia, zwł. te z dyniami. My w zeszłym roku robiliśmy post ze zdjęciami jesiennymi, ale takich dyni nie posiadaliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie są te zdjęcia! Zazdroszczę talentu!
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, zdjęcia wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem ci, że lepsze to niż te z normalnego tumblra <3

    Zapraszam! Jak ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle♣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤ powiem Ci że podoba mi się Twoja ikonka 😂❤

      Usuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia, te z dynią wymiata :D
    Pozdrawiam i liczę na więcej takich zdjęć...
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się na zimę i święta zrobić podobny post :3

      Usuń
  13. MEGA MEGA MEGA MEGA POST (lol wcale mnie nie zmusiłaś żebym skomentowała,KC I TAK ♥)
    A teraz poważnie
    widziałam te zdjęcia już daaaaaaaaaaaaaaaawnooooooooooooooooooo lol i wiem, że są mega. W końcu osoba, która nie ściągnęła zdjęć z tumblra albo nie dodała milion takich samych zdjęć (bo po co kurwa robić zdjęcia różnych rzeczy, lepiej milion zdjęć np. liści) albo jedynie zdjęcia makro, bo przecież inne są brzydkie -.- NO NARESZCIE NORMALNA OSOBA ♥

    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja Cuę nie zmusiłam!

    Dziękuje,, ja Ciebie też <3

    OdpowiedzUsuń