piątek, 7 października 2016

Autumn Outfit Ideas

Jesień już jest z nami. Tradycyjnie pojawił mi się katar, kichanie, zawroty głowy  i na 90% będę chora. Wspaniale. Mam dzisiaj dla Was kilka prostych propozycji ubioru na tą porę roku.
Pierwsza propozycja, czyli płaszczyk, bluzka, spodnie i kapelusz. Buty są typowo ciężkie i na chłodniejsze dni (tata mówi że w Szwecji się w takich do stajni chodzi ale whatever). Jest on dość elegancki i sprawdzi się podczas wyjść.
Wszystko włożone w spodnie mi się podoba. Ta koszula też. Lubię flanele. Kocham je. Dlatego zdecydowałam się na takie połączenie.
Znalazłam tą spódniczkę na dnie szafy i pomyślałam że nie jest zła. Połączyłam ją z dżinsową koszulą, do tego założyłam czarne rajstopy i moim zdaniem jest nawet okej.
Coś luźnego, sportowego czyli dresowe rurki i czarna bluza z nazwą zespołu. To typowy zestaw lenia, ale lubię go i nie mam problemu, że wygląda jak piżama.
Kurtka, koszulka (moja ulubiona) i rurki. To chyba na cieplejsze dni w jesieni, bo już na pewno nie na listopad...
Katana jeansowa i koszulka, też na cieplejsze, słoneczne dni. Co tu dużo mówić, wygodnie i chyba do zaakceptowania.
No i ostatni. Sweterek, spódniczka, płaszcz i kapelusz. Kocham ten kapelusz. Jak coś to sinsay. To też na taki normalny dzień, ale też na akademie czy spotkanie.
UWAGA: Jeśli masz zamiar pisać mi w komentarzu kazania na temat mojej wagi, wiedz jedno: ZJEM CIĘ. A tak na serio, mam w domu lustro i wiem jak wyglądam! Kocham swoje ciało i nie mam kompleksów, bo moi przyjaciele i znajomi akceptują mnie taką jaką jestem. Dziękuję za uwagę.

18 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Najlepszy outfit ten z kapeluszem!

    OdpowiedzUsuń
  2. piszę uwagę na temat twojej wagi:
    brak uwag
    DObrze, że dodałaś te krótkie słowa na końcu, bo niestety nie każdy potrafi zrozumieć, że żeby wyglądać dobrze nie trzeba mieć figury wychudzonej modelki x
    Bluza btb nie wygląda na piżamę :c Chcę taką *-*
    Dobry post, Ściskam ciepło, Mimmi

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam nosić koszule w spodniach! Mega mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacja jak najbardziej dla mnie, jednakże reszta też jest super! I obyś nie była chora, haha♥

    Buziaki! Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się brać wszystko tylko niech się do mnie nie doczepi :D

      Usuń
  5. Ta ostatnia stylizacja jest prześliczna! Pasuje ci ta spódniczka i cudnie wyglądasz w kapeluszu:) Dodawaj więcej takich postów i nie przejmuj się niepozytywnymi komentarzami xx
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Nie widzę na razie negatywnych, boją się że ich zjem, mówię Ci!

      Usuń
  6. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza! Uwielbiam kapelusze! :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ona mega przypadla do gustu.
      Dziękuje!

      Usuń
  7. Piekne zdjecia! Najbardziej spodobały mi sie pierwsza o ostatnia stylizacja, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful photos of you looking so stylish and pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń