niedziela, 20 listopada 2016

Ludzie, którzy mnie inspirują

Każdy z nas ma chociaż jedną osobę, która go inspiruje, chce brać z niej przykład. Z jakiegoś powodu ustalamy sobie takie wzorce, chcemy być tacy jak oni. Ja mam takich kilka, więc teraz chcę Wam ich wszystkich przedstawić.
Misha Collins - Czym byłoby to zestawienie bez tego wspaniałego człowieka? Co mnie w nim inspiruje? To, że nie miał najłatwiej. To, że wybił się i teraz walczy dla ludzi. To, jak zaangażował się w ostatnie wybory w USA, to, jak ze łzami w oczach i załamującym się głosem mówił, że zrobi wszystko, żeby doprowadzić do miłości międzyludzkiej i że się nie podda. Jak przytulał na ulicy ludzi, którzy szli w proteście. Tworzy kampanię za kampanią, cel za celem, wspiera fanów. No cholera niedawno jedna dziewczyna napisała, że jej mama podarła jej plakat z jego podpisem. Nie oznaczyła go. Misha odpisał, że wyśle jej nowy, podpisany.
Ja: *wstaje i klaszcze*
 Jego trzeba chronić za wszelką cenę. Jemu należy się szacunek. On i jego uśmiech to złoto i diamenty. On ląduje na pierwszym miejscu tego zestawienia. On jest wzorem do naśladowania i wiem, że idola wybrałam najlepiej jak mogłam. Kiedyś wytatuuję sobie jego cytat... obiecuję.

"The first step in changing anything is getting people to care" - Misha Collins
➤Skład zespołu KANSAS. 99,9% muzyki, której słucham, to muzyka stara, mocna, utrzymana w takim charakterystycznym klimacie. Kansas to jeden z tych zespołów, za których zobaczenie i usłyszenie sprzedam nerkę. Lubię ludzi, którzy potrafią połączyć swoje talenty w jedno wielkie show. Słyszeliście kiedyś Carry On Wayward Son live? Proszę, oto link: Carry On Wayward Son - Live. A Dust In The Wind? Proszę. Słyszycie te krzyki przy pierwszych akordach? Ten piękne głosy śpiewające tak wspaniałą piosenkę? Tą ciszę która następuje? Dla mnie - osoby, która Kansas słucha od małego i od małego starała się śpiewać Need z płyty "Freaks Of Nature" - jest to coś pięknego. Miałam 7 lat kiedy siedziałam przy radiu i bujałam się do Look At The Time. Każda z piosenek to dzieło, które kocham. Nie potrafię wybrać jednej, dwóch, piętnastu... to zbyt trudne. Pamiętam teksty sprzed 10 lat(a równania, których uczę się od 3 lekcji to nadal czarna magia)! Mam ciarki, kiedy włączam ich muzykę. W tym roku wyszła płyta The Prelude Implicit i wiecie co? Pierwsze sekundy With This Heart a ja miałam uśmiech na twarzy bo słyszałam te piękne dźwięki. Ten zespół ma 46 lat. Ja 16. Mimo tego, są dla mnie ogromną inspiracją.

"I don't enjoy "Dust In The Wind" as much. But I do enjoy "Song For America", Carry On Wayward Son" and many songs - Kansas is really a drummer's dream to play in. And I like 'em all" - Phil Ehart

Weronika Szymańska. Dziewczyna, która wygląda idealnie we fioletowej szmince. Pewnie wielu z Was ją ogląda. Podziwiam ją. To w sumie przez nią piszę ten post. Dziewczyna wkręciła się do Ellen Show! Jest niesamowicie prawdziwa, bez takiego przekłamania, które można często zauważyć u youtuberów. Mówi prosto z mostu, nie owija w bawełnę. No i z sensem. Kiedy mówiła o idolach, byłam jak takie: kurcze... ona dobrze gada. Porusza tematy ważne, ale też umie się pośmiać. Potrafię oglądać jej filmy po 5 razy. A tym, o czym mówiłam na początku dała mi takiego kopa, że nadal mam siniaka na tyłku. LUDZIE! Bierzmy z niej przykład i zacznijmy coś robić bo przyrośniemy do tego krzesła przy komputerze,
Moja mama. Osoba, która robi wszystko na raz. Gotuje, sprząta, rozmawia przez telefon i pisze mi usprawiedliwienie. Z reguły chcemy się pozabijać i krzyczymy na siebie, ale zależy nam na sobie jak cholera. Broniła mnie tyle razy i dalej to robi, nawet nie krzyczy kiedy dostaję złą ocenę. Człowiek złoto, chciałabym kiedyś umieć pogodzić wszystko tak jak ona. Podziwiam ją, bo mi nie chciałoby się tyle robić i jeszcze być dla każdego miłym. No i mama zawsze ma rację... ile razy ja się upierałam przy swoim, a potem okazało się, że to ona miała rację?

"Jak ja nie znajdę to zginęło"
- Mama
A kto Was inspiruje? 

14 komentarzy:

  1. Piosenka, która załączona jest na początku chyba stanie się moim ulubieńcem ;). Ja bez swoich idoli i wzorców dziś pewnie nie byłabym sobą. Świetne zestawienie mam nadzieję, że kiedyś ktos na Tobie będzie mógł się wzorować :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie inspiruje moja rodzina, każdy członek z mojej rodziny jest inny, ale wiele mozna sie od nich nauczyć.
    Inspirują mnie rownież wszyscy ludzie, którzy pomimo trudności losu osiągnęli wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, dobrze się czegoś o tobie dowiedzieć :) Mnie osobiście inspiruje moja mama, jest cudowną kobietą (jak pewnie dla każdego swoja mama), chciałabym być w przyszłości jak ona. Ale kto wie, jak będzie :)

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoją mamę znam "osobiście" i mogę powiedzieć, że mega szczerze i prawdę napisałaś misiek ;3
    post mi się baaaaaaaaaaaaaaardzo podoba, jestem z CIebie dumna ♥
    Misha to mega inspiracja, jego dzieciństwo to po prostu łzy w oczach dla mnie (:() taki wspaniały człowiek, a tak wiele hejtu otrzymuje, to boli w serce :(((

    Ściskam ciepło, Mimmi

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie moi rodzice są inspiracją:) to że się trzymają razem, prowadzą 2 domy, ogarniają dziadków i nas... coś wspaniałego:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie oprócz Mishy, o którym już pisałaś inspiruje Demi Lovato. Wspaniała osóbka, wielu rzeczy mnie nauczyła. Inspiracje też widzę w Miley Cyrus, mam do niej jakieś specjalne uczucia. Pewnie przez to że pierwsza idolka itp haha. Super post :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pierwszych idoli zawsze ma sie sentyment

      Usuń
  7. Lovely outfit, you look amazing! And you're so pretty, I love your hair *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń