środa, 28 grudnia 2016

Summary of 2016 & purposes for 2017

Witajcie! Mamy już 28 grudnia, dacie wiarę? Przecież wczoraj odliczałam z Krzysiem Ibiszem do roku 2016. Nowy rok, potem egzaminy, dni otwarte, rekrutacja, wakacje i święta. Żeby być szczerym, liceum strasznie pożera mi czas... myślałam że wszystko będzie mi się tak ciągnęło, a strzeliłam palcami i święta. Zapraszam was więc na podsumowanie minionego roku.

1. Najważniejszy chyba punkt to zmiana szkoły. 
Gimnazjum było najgorszym okresem w moim życiu i nie ukrywam tego. Męczyłam się cholernie i symulowałam choroby, żeby tam nie iść. Ale nastał czas rekrutacji do szkoły średniej. Od długiego czasu wiedziałam gdzie chcę iść, na jaki kierunek i co chcę potem robić. Zawoziłam kolejne dokumenty i czekałam z niecierpliwością na wyniki. I jak ja się cieszyłam kiedy okazało się, że mnie przyjęli. Dostałam wielkiego kopa w tyłek i poznałam nowych ludzi. Świetnych ludzi z podobnymi charakterami. Przez to jestem o wiele szczęśliwsza.
2. 5 lat z moim ukochanym zespołem.
A mama dalej mi mówi, że mi się znudzi. Beside The Bridge to zespół, który usłyszałam pierwszy raz gdy miałam 11 lat. I nie pamiętam, naprawdę nie pamiętam co robiłam przed wstąpieniem do fandomu... jedyne co wiem to to, że nosiłam równo wyprasowane ciuchy i miałam grzywkę na prosto. Chłopaki wiele dla mnie zrobili i ta okrągła rocznica była dla mnie naprawdę ważna. Możecie ich posłuchać i powiedzieć mi w komentarzu co sądzicie: BTB - I Hate My Life

3. Ukierunkowałam się w 100% i wiem, co chcę robić w życiu.
Makijaż zawsze mnie jarał i lubiłam oglądać tutoriale. Miałam wybrać szkołę, kierunek... postawiłam wszystko na jedną kartę i zaplanowałam wszystko. Poszłam na pedagogikę, ale dwa rozszerzenia bardzo mi pomogą. Dalej z zapałem oglądam filmiki, próbuję swoich sił, uczę się. Wiem, że to mi pomoże w przyszłości i jestem szczęśliwa ze swojego wyboru.

4. Rozwinęłam swoją pasję.
Czyli rysowanie. Nauczyłam się malować farbami, na dużym formacie, surrealistycznie i z wyobraźni. Jestem z siebie dumna, bo chciałam dużo w tym osiągnąć i to mam. Jestem doceniana i nic tak nie motywuje mnie do dalszej pracy jak to. Dobrze jest wiedzieć, że to co robię ma sens.
5. Rok przyjaźni z moją IBF
Ludzie w fandomach wiedzą o co chodzi. Poznałyśmy się na twitterze w październiku zeszłego roku. Niedawno pyknął nam roczek i nie wiem czy jest taki dzień, w którym byśmy nie pisały. Niestety dzieli nas dystans ponad 500 kilometrów. Boli jak cholera, ale wierzę, że kiedyś uda nam się to pokonać. Na tyle kłótni, rozmów na skype i łez nie ma siły, żebyśmy po prostu przestały do siebie pisać.

6. Mam emoji fucka
Po tylu miesiącach mam emoji środkowego palca >>>>>>>>>>>

7. Zmieniłam się, jak cholera
Oglądałam swoje pierwsze zdjęcia z telefonu z grudnia zeszłego roku. Długie, brązowe włosy, grzywka na bok, zapędy emo i zakrywanie ciała. A teraz? Krótkie włosy, makijaż, blond sombre. Zachowanie: z szarej nigdy nie uśmiechniętej mychy na uśmiechniętą, pozytywną, ładną, pewną siebie i skromną(!) laskę z ogromem znajomych. No halo, akcja jak z jakiegoś słabego fanfiction. Ale tak się stało i jestem tak cholernie dumna z tej zmiany... oby wszystko zostało tak jak jest.

CELE NA 2017 ROK:

1. Pojechać na koncert i dobrze się bawić
2. Zebrać pieniądze na wymianę zagraniczną
3. Mieć 3 z matematyki na koniec ❤
4. Czytać co najmniej 1 książkę na tydzień
5. Zacząć regularnie ćwiczyć (ah ta oryginalność)
6. Być bardziej systematyczną
7. Obejrzeć wszystkie seriale, które miałam w planie
8. Nauczyć się szwedzkiego

Punkt nr 4 z podsumowania macie na zdjęciach, podziwiajcie

A Wy jakie macie postanowienia noworoczne? Może zrobiliście post na ten temat? Wklejajcie linki w komentarzu! :3

15 komentarzy:

  1. Wierzę ze ci się uda :33 Nie mam ale może wkrótce się pojawi wpis na ten temat :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe plany, ja u siebie w skrócie poleciałam. Jednak widzę, że nie tylko ja poszłam do nowej szkoły - liceum. Życzę powodzenia i trzymam kciuki za wszystkie cele jakie sobie wyznaczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja Tobie też życzę :3

      Usuń
  3. Ciekawe podsumowanie roku :D Też niedługo będę dodawać na bloga taki post :) Powodzenia z celami xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy bardzo podobne pod wieloma względami, które tu wymieniłaś, ta ciekawa zmiana życia rodem z fanfiction skąd ja to znam haha :D Zmiana szkoły też wiele dla mnie zrobiła.. Życzę żebyś wreszcie pojechała na upragniony koncert! :*
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, że poznałaś tyle fajnych osób w nowej szkole, ja tak samo czekam, aż skończę gimnazjum i pójdę dalej
    A ja w 2017 roku chciałabym, aby posty na moim blogu pojawiały się regularnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że trafisz do dobrej szkoły
      I powodzenia z blogiem :3

      Usuń
  6. Świetnie minol ci ten rok widze! Ja również mialam w tym roku rekrutacje ale do technikum, trzymam za ciebie kciuki! Wspaniale Zdjęcia
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam na tą chwile żadnych postanowień,ponieważ wątpię czy bym je zrealizował :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, świetnie napisany.Zrobiłaś bardzo dużo serdecznie ci Gratuluję. Chciałabym, złożyć życzenia z okazji nowego roku także życzę ci abyś zrobiła to co zamierasz. Kolejny rok był lepszy od poprzedniego.Udanego sylwestra. Pozdrawiam cieplutko Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i mam nadzieję że Twój nowy rok też będzie wspaniały!

      Usuń
  9. Powodzenia w realizowaniu wszystkich celów na 2017! Świetne podsumowanie i oby następny rok był jeszcze lepszy :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń