poniedziałek, 12 grudnia 2016

Winter Inspirations

Zrobiłam zdjęcia i jest post! Robienie zdjęć w zimie jest mega trudne, bo ciemno robi się o 15 i w dniu szkolnym nie jestem w stanie zrobić ich w naturalnym świetle. Ale po zrobieniu jesiennych inspiracji stwierdziłam, że zimowe też mogą być fajne. A na wiosnę wezmę sie za nie naprawdę wcześniej. No ale cóż, zapraszam do oglądania zdjęć!
Nie mogłam pominąć motywu emoji małpek 😂🙈🙉🙊
Tak, te "krajobrazy" na serduszkach sama robiłam i te domki na słoiczku też ❤

7 komentarzy:

  1. świetne inspiracje♥ jak zwykle zresztą ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - u mnie zdjęcia zawsze zostają tylko na weekend, bo wracam ze szkoły koło 15 i światło jest już nieciekawe ;/

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, a odpłaca się to częstotliwością postów

      Usuń
  3. ŚLICZNE *-* Plus niestety zdjęcia tą zimową porą to ksozmar :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne inspiracje! Uwielbiam takie łączone zdjęcia, które są poukładane kolorystycznie i wszystko tworzy świetną całość, super!
    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń