sobota, 15 kwietnia 2017

Time for some changes...

Słowa "Zmieniłaś się, już nie jesteś taka jak kiedyś", są trochę śmieszne. Oczywiście, że się zmieniłam. To się nazywa fachowo dorastanie. To, że zmienił się mój gust muzyczny, przestałam coś lubić i zajęłam się czymś innym nie znaczy, że jestem zupełnie nową osobą. Po prostu lata przybywają. Nie będę się całe życie bawić lalkami. Każdy się zmienia, "zmieniłaś się", to naprawdę słaby argument.
Gabby? Pomalowałaś się? Jejku, wyglądasz inaczej niż kiedyś. To logiczne, że w gimnazjum się nie malowałam. Teraz mam już prawie 17 lat, chodzę do szkoły średniej i wiążę moją przyszłość z makijażem = maluję się, poznaję techniki, uczę się. Kocham makijaż i nie będę się go wstydzić. Kiedyś byłam wielką fanką siatkówki. Jeździłam na każdy możliwy mecz, cały pokój miałam obklejony zdjęciami siatkarzy - ale przeszło mi! Nie byłam ukierunkowana w moim życiu i próbowałam różnych rzeczy. Patrząc w tył już wiem, że to było mi potrzebne i wiele mnie nauczyło. Kilka lat temu nie pomyślałabym, że Marvel może mnie ruszyć. Teraz to coś, co kocham.
Zmiany to naturalna ludzka rzecz. Każdy się zmienia, poznaje nowe rzeczy. Lepiej się wtedy poznaje samego siebie. Jakbym nie spróbowała niektórych rzeczy, potem bym żałowała i to bardzo. Dzięki tym próbom poznałam moją najlepszą przyjaciółkę, mój wygląd się zmienił, osobowość, praktycznie wszystko. To jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że powiew świeżości bardzo się przydaje.
OGŁOSZENIA PARAFIALNE
1) z okazji Świąt Wielkanocnych chcę życzyć Wam zdrowych, wesołych, kolorowych, pełnych jajek świąt, mokrego dyngusa i ciepłej pogody, słoneczka, spacerów i świeżego, wiosennego powietrza!

2) Złapała mnie ospa. Jak na mój wiek przechodzę to cholernie leciutko i powoli zdrowieję. Mam nadzieję, że kolejny post będzie ze zdjęciami na dworze, bo mam kilka pomysłów i chcę je szybko zrealizować.

3 komentarze:

  1. Każdy się zmienia tak jak napisałaś, z wiekiem zmieniamy swoje poglądy na niektóre sprawy i patrzymy na wszystko inaczej :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry tekst. Zapraszam do mnie : http://tenczowykramhajkosia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń