czwartek, 18 maja 2017

3rd Zaful's birthday

Dzisiaj mam dla Was kolejną wishlistę (tak wiem, sprzedałam się), tym razem z zaful.com. Strona ta niedługo obchodzi swoje trzecie urodziny i zostałam poproszona o pokazanie kilku ciekawych rzeczy i daniu Wam znać o promocji, jaka obowiązuje na czas "imprezy".

błękitna sukienka maxi - zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. A ostatnio narzekałam, że nie mam w co się ubrać na wesele, a jak dobrze pójdzie to będę robić za świadka, więc pasuje się pokazać. Myślałam, żeby albo kupić asymetryczną, albo jakąś całą maxi, no ale ta wygrała. Zamówię ją i dam Wam znać jak się sprawdza.

kwiatowa sukienka - jak dla mnie, to świetna rzecz na jakieś imprezy czy ogniska. Z jednej strony jest taka kolorowa, a z drugiej stonowana i ładnie dobrana. Ciekawa jestem tylko jej długości.

 sukienka w paski - kojarzy mi się z dyskotekami w szkole, gdzie dziewczyny zawsze miały takie sukienki. Jest pastelowa i taka prosta. Nadaje się wszędzie.

koronkowa sukienka - coś mi ostatnio się dzieje i zaczynają mi się podobać sukienki z motywem koronki. Ta jest w delikatnym, błękitnym kolorze. Była jeszcze różowa, ale średnio mi się podobała.

koszulka led zeppelin - niedługo na blogu pojawi się post o między innymi Led Zeppelin. Kocham tę grafikę, mam ją nawet na tapecie (tylko że z Castielem ale nikt nie musi wiedzieć). Merchowe bluzki zawsze mnie jarały, ale ta już przeszła moje oczekiwania.

koszulka "hipisowska" - nie wiem czemu, ale ta koszulka kojarzy mi się z hipisami, latami '70. Dzieci kwiaty i te sprawy wiecie. Te kolory mi się tak miło kojarzą, też ten napis, taki spokój. Coś wow i tak się będę czaić na tą koszulkę aż ją dopadnę.

crop top "i never liked you anyway" - ten napis chciałabym nosić, serio. Utożsamiam się. Nie umiem wytłumaczyć, dlaczego podoba mi się ten napis. Po prostu jest świetny. Taki prosty, bez zbędnych obrazków. Po prostu całe moje życie w jednej...

koszulka "pizza is my bae" - a raczej w dwóch koszulkach. Były bluzki "All I want is pizza and Michael Clifford" ale szczerze? Pizza to najlepsze, co mogło powstać na świecie. Bez jaj, ale związki się rozchodzą, oceny spadają, ale pizza zawsze będzie. Najlepiej hawajska ❤

Na czym dokładniej polega urodzinowa promocja?

1. Podczas "imprezy" wszystkie produkty mają darmową dostawę i na zamówienia ponad $30 wysyłka jest darmowa
2. Na stronie będą czekały różne zadania. Można zgarnąć przy tym małe nagrody.
3. Po wejściu na stronę, na boku ekranu macie kupon - on jeszcze bardziej obniży cenę zamówienia, rabat 15%.
4. Sprawdzajcie zakładki "what is worth to buy" "bundle sale" "rebate" zone. To świetne okazje, serio, tam są perełki.

Mały tip ode mnie: Jeśli coś zamówicie, warto dodawać recenzje ze zdjęciami. Wtedy dostajecie punkty i przy następnym zamówieniu możecie je wykorzystać, żeby płacić mniej. Przykładowo - ostatnio za zamówienie wyszło mi 65 dolarów, po dodaniu punktów nie całe 45. Na serio warto.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię sklep Zaful, mój ulubiony! :) Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, sama zamówiłam sobie tę sukienkę w kwiaty :D O bluzce z napisem "Inever like you anyway" myślę już dłuższy czas, ale jeszcze jej nie zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń