wtorek, 27 czerwca 2017

Zaful wishlist

BLACK SLIP DRESS
sukienka | kwiatowa sukienka | sukienka w paski | sukienka ze wstążkami

HIGH WAIST BIKINI
jaskółki | kwiaty | ananasy | ombre
Ogólnie to mało co spodobało mi się na zaful z tego co oglądałam - ale te stroje z wysokimi stanami skradły moje serce. Trudno było mi wybrać 4, ale są i szczerze mówiąc - jeśli wybieracie się na jakieś wakacje w sierpniu i możecie sobie jeszcze zamówić z pewnością, że Wam dojdzie - kupujcie. W życiu tak pięknych strojów nie widziałam. Dziękuję.

HOT SALE 72H! (30.06 - deadline)
sukienka | koronkowa koszulka | kwiatowa koszulka | czerwona sukienka
Okay więc... ta promocja również zasłużyła na specjalne miejsce w moim serduszku. Zaful nie jest ogólnie tanim sklepem, ale TA PROMOCJA OBEJMUJE TAK CUDOWNIE PIĘKNE RZECZY I JESZCZE ONE SĄ NIŻEJ 10$ TRZYMAJCIE MNIE BO KUPIĘ WSZYSTKO. I nie żartuję. Większość z podanych tam produktów bardzo mi się podoba i sama zamówię sobie kilka.

1 komentarz: